Close
Close
 

        Najemnina

        Moram plačati varščino?
        Da, naši izdelki imajo visoko vrednost. Zato morate plačati varščino. Znesek varščine je odvisen od najetega izdelka in ga lahko najdete v našem vodniku po najemu ali na naši spletni strani.

        Kdaj mi bo varščina povrnjena?
        Varščina vam bo povrnjena takoj ob vrnitvi izdelka v dobrem stanju. Če je izdelek poškodovan, umazan ali ni vrnjen v celoti, lahko obračunamo stroške. Znesek teh stroškov odštejemo od varščine.

        Ali je mogoč najem za del dneva?
        Da, na voljo je možnost štiriurnega najema. Najemnina velja za največ štiri ure najema. Če si želite izposoditi orodje za več kot štiri ure, a manj kot en dan, velja dnevna najemnina.

        Kako dolgo traja obdobje enodnevnega najema?
        Enodnevni najem traja največ 24 ur.

        Katero obdobje krije najemnina za konec tedna?
        Če je v vaši točki izposoje na voljo najem za konec tedna, krije najemnina obdobje od petka od 12.00 do ponedeljka do 12.00.

        Ali si lahko izdelek izposodim za dlje, kot je bilo dogovorjeno?
        Če med opravilom ugotovite, da boste izdelek potrebovali dalj časa, lahko obdobje najema po telefonu podaljšate za največ en teden (če ni že rezerviran). Za daljši najem pa se oglasite na svoji točki izposoje.

        Kakšna višina najemnine velja med prazniki?
        Praznik velja za običajen najemni dan. Zanj ne velja nikakršna posebna najemnina.

        Zakaj obračunava družba Boels v svojih podružnicah višje najemnine kot v trgovinah z gradbenim materialom?
        Boels Rental uporablja na področju najema strojev dva različna koncepta. Točke izposoje družbe Boels v trgovinah z gradbenim materialom zagotavljajo omejen izbor, ki je namenjen izključno domačim mojstrom. Kot stranki vam pomaga osebje trgovine z gradbenim materialom, in s to trgovino tudi sklenete pogodbo. Obdobja in cene najema so prilagojene domačim mojstrom. Pri podružnicah družbe Boels pa je izbor izdelkov precej širši. Tudi zaloge izdelkov so nekajkrat večje, tako da vam je na voljo precej boljša razpoložljivost opreme iz naših podružnic. Tako obsežne zaloge skupaj z upravljanjem enot in osebja pomenijo višje stroške in s tem višje cene v primerjavi s trgovinami z gradbenim materialom.


        Pogoji in postopki

        Se lahko zavarujem proti poškodbam najetega izdelka?
        Da, s sklenitvijo pogodbe o škodnem zavarovanju. Za samo 10 odstotkov cene izposoje je v glavnem pokrita vsa škoda, ki bi lahko nastala na najetem stroju. Pogodba o zavarovanju škode pa ne krije škode, nastale zaradi požara ali tatvine.

        Se lahko zavarujem proti požaru in kraji?
        Ne, proti požaru in kraji se žal ni mogo?e zavarovati.

        Kaj storiti v primeru okvare, kraje ali izgube?
        V primeru okvare, tatvine ali izgube vas prosimo, da to takoj javite to?ki izposoje, kjer ste si izdelek izposodili.

        Kje lahko izvem ve? o pogojih izposoje?
        Tukaj lahko preberete naše pogoje izposoje.

        Moram za najem predložiti svoj osebni dokument?
        Da, predložiti morate veljaven osebni dokument.

        Ali lahko izdelek vrnem na drugi to?ki izposoje, kot sem si ga izposodil?
        Ne, izdelek morate vrniti na isti to?ki izposoje, kot ste si ga izposodili.

        Je treba najete izdelke vrniti ?iste?
        Da, najete izdelke je treba vselej vrniti ?iste in v dobrem stanju. ?e se izdelek ne vrne v prvotnem stanju, v katerem je bil izdan, se obra?unajo stroški ?iš?enja oz. popravila.




        Pogoji in postopki

        Se lahko zavarujem proti poškodbam najetega izdelka?
        Da, s sklenitvijo pogodbe o škodnem zavarovanju. Za samo 10 odstotkov cene izposoje je v glavnem pokrita vsa škoda, ki bi lahko nastala na najetem stroju. Pogodba o zavarovanju škode pa ne krije škode, nastale zaradi požara ali tatvine.

        Se lahko zavarujem proti požaru in kraji?
        Ne, proti požaru in kraji se žal ni mogoče zavarovati.

        Kaj storiti v primeru okvare, kraje ali izgube?
        V primeru okvare, tatvine ali izgube vas prosimo, da to takoj javite točki izposoje, kjer ste si izdelek izposodili.

        Kje lahko izvem več o pogojih izposoje?
        Tukaj lahko preberete naše pogoje izposoje.

        Moram za najem predložiti svoj osebni dokument?
        Da, predložiti morate veljaven osebni dokument.

        Ali lahko izdelek vrnem na drugi točki izposoje, kot sem si ga izposodil?
        Ne, izdelek morate vrniti na isti točki izposoje, kot ste si ga izposodili.

        Je treba najete izdelke vrniti čiste?
        Da, najete izdelke je treba vselej vrniti čiste in v dobrem stanju. Če se izdelek ne vrne v prvotnem stanju, v katerem je bil izdan, se obračunajo stroški


        Druga vprašanja
        Kako vem, ali je izdelek, ki ga potrebujem, na voljo?
        Vsi izdelki niso na voljo prav na vsaki točki izposoje. Zato se na svoji točki izposoje pozanimajte o razpoložljivosti želenega izdelka.

        Ali lahko rezerviram izdelek?
        To je odvisno od točke izposoje, kjer želite izdelek rezervirati. V ta namen se je najbolje obrniti na točko izposoje, kjer si boste izdelek izposodili.

        Kje najdem navodila za uporabo izposojenega izdelka?
        Digitalno različico priročnika najdete na tej spletni strani. Ob vsakem izdelku je na voljo povezava do priročnika. Za izdelke, označene s simbolom YouTube, pa so na voljo tudi video navodila. V vodniku lahko prek svojega pametnega telefona odčitate tudi kodo QR. Tako se vam bo samodejno odprl želeni priročnik.

        Kje lahko najdem kontaktne podatke točke izposoje?
        Na tej spletni strani najdete vse informacije o naših točkah izposoje, vključno s kontaktnimi podatki.

        Kje najdem ustrezne prodajne izdelke?
        Osebje vaše točke izposoje vam lahko svetuje o prodajnih izdelkih, ki ustrezajo vašemu najetemu izdelku. Potrošni material in potrebščine za stroje ponujamo oz. prodajamo na točkah izposoje.